Mikey 19/31

Tytuł: Mikey
Tytuł oryginalny: Mikey
Rok produkcji: 1992
Kraj produkcji: USA



Mikey Kelvin (Brian Bonsall) jest złym chłopcem, nikt nie wie jednak, jak bardzo złym. Tragiczne śmiertelne "wypadki" zdają się towarzyszyć mu na każdym kroku. Tam, gdzie się pojawia, pozostawia po sobie jedynie pytania bez odpowiedzi. Oczywiście dla wszystkich Mikey jest po prostu słodkim, niezrozumianym małym chłopcem. Ale pamiętaj, Jason i Freddie także kiedyś byli dziećmi.


[opis dystrybutora dvd]



Kilka mniej znanych faktów nt. filmu.


Film został wycofany w Wielkiej Brytanii ze względu na morderstwo Jamesa Bulgera w Liverpoolu w 1993 roku. W przeciwieństwie do innych zakazanych filmów, które zostały sklasyfikowane pozytywnie i wydane później, Mikey został zbanowany w Wielkiej Brytanii do dnia dzisiejszego.


Liczba ciał: 8 (plus jeden kot).



Cóż mogę dodać na temat tego filmu? Mikey krążył gdzieś na VHS-ach po wypożyczalniach i straszył zakrwawionym portretem en-face z okładki kasety. Dorwałem go za małolata i obejrzałem kiedy rodzice byli w pracy. Przeraził trochę i dał do myślenia. Próbowałem porównywać niektórych swoich kolegów do tej postaci i zastanawiać się, kto z nich mógłby być zdolny do takich rzeczy. O prawdziwym obliczu jednego z nich dowiedziałem się dopiero po latach z programu Michałą Fajbusiewicza 997. Film w całości do obejrzenia tutaj.

19.10.2018

Filmy o tematyce śląskiej

Publikacja 10 albumów, które wpłynęły na mój muzyczny gust.

Memuar z czasów zarazy. Lata dwudzieste XXI wieku.

Filmy drogi

Teksty chronione są prawem autorskim. Obsługiwane przez usługę Blogger.