Bitch, don't kill my vibe



— ty musisz zmienić styl… na bardziej wygładzony… taki smooth musisz być, rozumiesz?… musisz wygładzić… wyrównać… dociągnąć do reszty… musisz być każual… luźny… niezobowiązujący… pobieżny…

— ale ja…

— ale ty się nie zmienisz… wiem… trzeba cię zmienić… bo ty, przez twoją raperską stylówę jesteś pomijalny na ulicy… kobiety cię w ogóle nie zauważają…

— co?

— no, wojskowe ciuchy nie są już modne, szerokie portki dopiero, dlatego… nie… nie… nie! ty musisz zmienić styl z ulicznego, skejterskiego na casual street.

— ale to nie będę ja!

— będziesz, będziesz, heloł, mamy rok 2015, a ty wciąż siedzisz w szalonych latach dziewięćdziesiątych.

— ubieram się w to co mi się podoba.

— i wyglądasz jak wyglądasz. Dziewczyny lubią wiesz, gustownie ubranych facetów, wiesz, modnych.

— ale ja pierdolę modę.

— i dlatego jesteś sam.

— i to wszystko przez styl ubierania?

— no a przez co? przecież inteligentny jesteś, garba nie masz, bajerować też potrafisz.

— ale dobrze mi w tej stylówie, jestem sobą.

— posłuchaj, musisz dostosować, wiesz? takie polecenie jest w windowsie „dostosuj”, musisz tylko je wcisnąć i będzie lepiej.

— ale mój system operacyjny to nie Windows!

— nie szkodzi, wciśnij w swoim.

— to nie jest tak, że mnie nie podobają się te wszystkie każualowe stylizacje. niektóre są fajne i chętnie bym w nich wyskoczył, nawet w mojej tuszy wyglądałbym przyzwoicie. jednak większość z tych propozycji jest dla mnie nie akceptowalna. począwszy od butów, kończąc na jakiś pedalskich szlafrokach, o pumpach męskich już nie wspomnę. ja lubię baggie jeansy konta legginsy i czuje się w nich dobrze.

— a zastanawiałeś się czy kobiety lubią?

— szczerze? nie zastanawiałem się i wali mnie to czy lubią czy nie. jeśli nie lubią, to znaczy że nie są dla mnie. muszę znaleźć sobie taką, która będzie lubić szerokie portki.

— ale nie masz już dwudziestu lat. a twoje życie to już nie osiedle. obracasz się wśród dojrzałych ludzi i musisz wyglądać dojrzale, a nie jak nastolatek.





26.05.2016

Filmy o tematyce śląskiej

Publikacja 10 albumów, które wpłynęły na mój muzyczny gust.

Memuar z czasów zarazy. Lata dwudzieste XXI wieku.

Filmy drogi

Teksty chronione są prawem autorskim. Obsługiwane przez usługę Blogger.