A jeden taki Zięba Karol



„A jeden taki Zięba Karol to się kurwa wszędzie chwalił…”
że go żona ubiera
ZAŁOŻYŁBYŚ WRESZCIE KOSZULĘ I WYGLĄDAŁ JAK MĘŻCZYZNA
I on założył
Sweterek w serek też założył
I wyglądał jak strzał z chuja
Ale jej się podobał
Ostatnio kazała mu przymierzać pumpy baggy męskie bo miał wyglądać męsko
Zięba Carol
Zniewieściała ciota bez własnego ja
Która nie może nawet grać na pleju
Zabroniła mu
MAM JUŻ DOŚĆ PATRZENIA NA TWOJE PLECY
I on przestał
Ulong
Żonkiś pierdolony
Facet do ułożenia
MOŻE BYŚ W KOŃCU ZAINTERESOWAŁ SIĘ POLITYKĄ BO W TOWARZYSTWIE MILCZYSZ JAK GRÓB
I on zaczął dzienniki czytać dwadzieścia cztery tefałeny oglądać
I coś tam nawet się odezwał
Ale później się najebał i jak wychodził to próbował być śmieszny bo wiedział że ktoś na niego czeka w domu
Zakochany clown pajacyk na sznurku
Zięba Karol
Kupił teraz passata w kombiku
MUSIMY MIEĆ COŚ WIĘKSZEGO BO WÓZEK NIE WEJDZIE DO BAGAŻNIKA
Tak jakby nie wchodził do sedana limuzyny

***

A jeden taki Zięba Karol to się kurwa wszędzie chwalił…
Że ja nigdy nie zbuduję trwałej relacji damsko – męskiej
BO BYLE ZWIĄZEK TO PRZECIEŻ SZTUKA KOMPROMISU NIE KAROLKU?
„To ja sobie myślę…”
Lepiej być samemu niż z byle kim


Lepiej być samemu niż z byle kim


17.02.2015

Filmy o tematyce śląskiej

Publikacja 10 albumów, które wpłynęły na mój muzyczny gust.

Memuar z czasów zarazy. Lata dwudzieste XXI wieku.

Filmy drogi

Teksty chronione są prawem autorskim. Obsługiwane przez usługę Blogger.