Strach 18/31

Tytuł: Strach
Tytuł oryginalny: Fear
Rok produkcji: 1990
Kraj produkcji: USA

Cayce Bridges zdobywa popularność dzięki swoim niesamowitym predyspozycjom psychicznym. "Oczami duszy" potrafi przenosić się w miejsca, gdzie dzieje się coś strasznego, a co ważniejsze - widzieć dokładnie osoby znajdujące się w tych sytuacjach. Jej zdolności wielokrotnie pomogły w zidentyfikowaniu i ujęciu groźnych morderców. Pewnego dnia jednak, w czasie transu, trafia na mordercę obdarzonego podobnymi zdolnościami. Od tej chwili ze wszystkich stron na każdym kroku osacza ją strach.

[opis dystrybutora dvd]


Pierwszy raz widziałem ten film na VHS. Jakoś tak przypadkiem wpadł w moje ręce na wymianie kaset video. Włączyłem play, zacząłem oglądać i nieźle się przestraszyłem. Dla mnie to taki thriller psychologiczny. Jest kobieta medium, której projekcje astralne pozwalają zobaczyć trochę więcej niż przeciętnemu człowiekowi, jest seryjny morderca nazywany Shadow Man, notabene też medium, który łączy się z Casey telepatycznie, jest również doskonałe napięcie oraz dobra gra aktorska, które powodują że historia staje się naprawdę ciekawa. Wielbicielom gatunku zwanego thriller szczerze polecam.



18.10.2018

Filmy o tematyce śląskiej

Publikacja 10 albumów, które wpłynęły na mój muzyczny gust.

Memuar z czasów zarazy. Lata dwudzieste XXI wieku.

Filmy drogi

Teksty chronione są prawem autorskim. Obsługiwane przez usługę Blogger.