FOMO - Fear of missing out

FOMO




Skanuję facebooka co pięć minut, a mejla sprawdzam co dziesięć chociaż wiem że nikt niczego nie napisał, nikt nic nowego nie udostępnił, ale może jednak ktoś coś?

FOMO

W pracy martwię się, że zaniedbuję dom
Marzenka dopiero co szła do przedszkola a jest już w gimnazjum
W domu martwię się że zaniedbuję pracę
Mógłbym więcej osiągnąć awansować na dyrektora gdybym nie musiał się zajmować Marzenką
Work-life balance?
Nie to pieprzone

FOMO

Moja praca nie jest ekskluzywna
Nie bywam, nie wyjeżdżam, nie pudruję nosa na delegacjach
Nie zarabiam nawet dwucyfrowo
Ich kariera… a moja kariera?

FOMO

Znów wrzucają zdjęcia z safari w Kenii
Słonie żyrafy lwy i antylopy
Lajkują i szerują
Puste przymiotniki zapełniają komentarze
Mojego bursztynka z bałtyckiej plaży nikt nie lajkuje więc na drugi rok jedziemy na Antarktydę
Zdjęcia z niedźwiedziem polarnym jeszcze nikt nie ma

FOMO

Mogłem studiować informatykę
Mogłem studiować telekomunikację
Przynajmniej teraz coś zależało by ode mnie
Posługuję się ich apką, a mógłbym swoją

FOMO

Boję się że przeoczę
Boję się że coś mnie ominie
Na tej autostradzie pędzę chyba w przeciwnym kierunku
Następny zjazd za trzydzieści kilometrów
Nie dogonię ich
Zanim się rozpędzę w dobrym kierunku miną mnie inni

BOJĘ SIĘ


FOMO Fear of missing out Bogowie osiedla
Źródło: gazeta.pl

29.02.2016

Filmy o tematyce śląskiej

Publikacja 10 albumów, które wpłynęły na mój muzyczny gust.

Memuar z czasów zarazy. Lata dwudzieste XXI wieku.

Filmy drogi

Teksty chronione są prawem autorskim. Obsługiwane przez usługę Blogger.