Ty i twoi kumple

Ty i twoi kumple


Spotkałem wczoraj twoich kumpli
Ale byli zbyt dumni
By odpowiedzieć mi cześć
I przybić pięć
Więc olałem ich ciepłym trzydzieści sześć sześć


Dla mnie mieć
To czasownik
Który zaczyna źle brzmieć
Gdy słownik
Ogranicza się tylko do jednego hasła
Mieć
Ja mam ty masz on ma
Porażka


A myślałem że stać cię na kogoś lepszego
Kogoś kto próbuje sam dojść do wszystkiego
Kogoś kto uczy się życia
I z pokory się rozlicza
A pieniążkami tatusia co najwyżej obraca 

Bo szacunek go wzbogaca 
Ale gdy patrzę na ciebie 
Pieprzony zjebie
To wiem że szukasz drogi na skróty 

Wkładając siedmiomilowe buty 
Dlatego zacznij szanować ludzi 
Bo hajs tylko łudzi 
Zacznij tak żyć 
By poprawnie odmieniać czasownik być 
Ja jestem ty jesteś on jest 
Może wtedy będziesz de best 

ty i twoi kumple bogowie osiedla










27.03.2015

Filmy o tematyce śląskiej

Publikacja 10 albumów, które wpłynęły na mój muzyczny gust.

Memuar z czasów zarazy. Lata dwudzieste XXI wieku.

Filmy drogi

Teksty chronione są prawem autorskim. Obsługiwane przez usługę Blogger.